Adin-S Mobile Solution

Mobil çözümlerimiz ile kazanımlarınızı arttırın

GENEL BAKIŞ

Adin-S Mobile, Saha satışı ve dağıtımı yapan firmalar için geliştirilmiş bir otomasyon olup, daha hızlı ve daha kontrollü satış sağlayarak karlılığı arttırır. Android tabanlı mobil cihazların tüm getirilerinden faydalanan bu çözüm iletişim zorunluluğundan ya da iletişimsizlikten doğan maliyetleri ve zaman kayıplarını sıfırlar, insan hatalarını oto kontrol sistemiyle minimize eder, sahada yapılan satış ve pazarlamadan maksimum verim alınmasını sağlar.

Adin-S Mobile, güçlü 1C:Enterprise Mobil Platformunda geliştirilmiştir. Açık kaynak kodlu mimarisi ile Adin-S Business Solution ERP sistemi ile %100 tam entegre çalışır.

Ayrıca yöneticiye plasiyerlerin yaptıkları işlerle ilgili raporlar sunarak doğru kararlar için yönlendirir. Plasiyer için ise araç yükleme, ürün çıkarma ve stok takibi gibi işlemleri hızlandırır ve planlı hareket etmesini sağlar.

Otomasyonda Android tabletler üzerinde kurulu olan program firmaların kullanılan diğer ERP, MRP ve Ticari programları ile tam bir entegrasyon içinde çalışır ve böylece istenilen zamanda istenilen her yerde Kurumsal Bilgi erişimi sunar. Tüm bu artılardan dolayı işlem süresinin kısalması ve hataların azalmasıyla müşteri memnuniyeti artacak ve rakiplere karşı avantaj sağlanacaktır.
Mobil çözümümüz ile sağlanacak kazanımları sıralarsak;

  1. İşletme maliyetlerinizi azaltır.
  2. Daha verimli ve güncel bilgilerle çalışmasını sağlar.
  3. Anlık olarak merkezden hatasız bilgi alımını sağlar.
  4. % 100 hatasız bilgiler ile doğru kararlar verilmesini sağlar.
  5. Kontrol ve hata düzelme gibi zaman kayıpları olmamasını sağlar.
  6. Kritik bilgilere doğru ve güncel erişerek müşteriye daha doğru bilgilendirme yapabilme imkanı sağlar.
  7. Detaylı bilgi aktarımı ile müşterinizle güvenle iletişim kurma imkanı sağlar.
  8. Müşteriler hakkında daha detaylı bilgi toplamanızı ve daha iyi hizmet sunmanızı sağlar.

Programın Yaptıkları :

  1. Android işletim sistemli tabletlere ve/veya mobil cihazlara merkezden anlık cari kartlar (müşteri bilgileri, bakiye – risk durumu, son cari hareketler), stok kartları (malzeme bilgileri, stok durumu, fiyatlar) ve satış koşulları (kampanyalar, promosyonlar) gibi bilgiler 4,5G veya 3G altyapısı kullanılarak aktarılır.
  2. Bu bilgiler ile müşteriden siparişleri alınabilir.
  3. Sipariş ve satış aşamalarında müşteri bilgilerine ve stok bilgilerine hızlı ve kolay ulaşılabilir. Stok kartları barkod okuyucu vasıtasıyla hiç uğraşmadan elde edilir.
  4. Müşterinin nakit, çek, senet ya da kredi kartı ile ödemeleri mobil cihazlara girilir.
  5. Müşteri ziyaretleri yine mobil cihazlar vasıtasıyla not alınabilir.
  6. Plasiyer masraflarını da girerek takip edebilir. Bunlar ticari programa alınan hizmet olarak yansıtılır.
  7. Müşterinin son 1 aylık ya da son 50 adet cari hareketleri bakiyeleri ile birlikte listelenir.
  8. Araçtaki ve merkezdeki stoklar bu bilgi akışı ile %100 eksiksiz olarak güncelleneceğinden anlık kontrol mümkündür.
  9. Otomasyon ile müşteriler, siparişler, tahsilatlar ve mobil cihaz üzerindeki tüm hareketler raporlanır.
  10. Firmanın satış ve dağıtım departmanları daha verimli ve güncel bilgilerle çalışır.
  11. Online ve / veya Offline çalışır. Böylece anlık olarak plasiyerlere en güncel bilgilerin gönderilmesi ve merkeze de hatasız bilgi gönderimi mümkündür.
  12. Merkez ile eş zamanlı, % 100 hatasız bilgiler ile çalışılacaktır. Bu durum hem yöneticinin ve hem de plasiyerlerin doğru kararlar vermesini sağlayacaktır.
  13. Satış ekiplerinin merkezden bilgi alıp, merkeze bilgi göndermeleri için harcadıkları zaman kaybı önlenir.
  14. Soğuk Satış (Sipariş)
  15. Satış İndirimleri (Cari ve Stok Bazlı)
  16. Masraf Takip
  17. Tahsilât (Nakit – Kredi Kartı – Çek – Senet)
  18. Müşteri Takip (Cari Hareketler – Ziyaretler)
  19. Carilerde Risk Takibi
  20. Bozuk ve Sağlam İade İşlemleri
  21. Araç Ambar İşlemleri (Giriş, Çıkış)
  22. Wireless (Kablosuz Ağ) ve 4,5G Alt Yapısı ile Aktarım
  23. Raporlar
    1. Müşteri Bilgileri
    2. Araç Envanteri
    3. Günlük Genel Durum Raporu
    4. Son Cari Hareketleri
    5. Siparişler
    6. İadeler
    7. Tahsilâtlar
    8. Müşteri Ziyaretleri

İşletmenize Sağladığı Faydalar :

  1. İşletme maliyetlerinizi azaltır
  2. Satış ve Dağıtım Departmanları daha verimli ve güncel bilgilerle çalışır.
  3. Anlık olarak plasiyerlere en güncel bilgilerin gönderimi ve merkeze hatasız bilgi alımını sağlar.
  4. % 100 hatasız bilgiler ile hem yöneticinin ve hem de plasiyerlerin doğru kararlar vermesini sağlar.
  5. Satış sonrasında ofise dönen satış personelinin zaman kaybı ortadan kaldırılır.
  6. Kontrol işlemleri, hataların düzeltilmesi gibi zaman kayıpları ortadan kalkar.
  7. İndirim, ödeme planları ve satış kuralları ile yapılan her satışın doğruluğunu kontrol işlemini ortadan kaldırın.
  8. Müşteri Memnuniyetini Arttırın…
  9. Stok, bakiye gibi kritik bilgilere doğru ve güncel erişerek müşteriye daha doğru bilgilendirme yapılır.
  10. Ulaşım ve iletişim masrafları da azalır.
  11. Müşterinizin siparişlerini anında merkez ofise iletebilir, faturasını hatasız kesersiniz.
  12. Hesap Ekstresinin detaylı olarak görerek müşterinizle hesap kontrolün anında yapabilirsiniz
  13. Kampanya, promosyon uygulamaları hatasız ve eksiksiz gerçekleştirirsiniz.
  14. Anket ve ziyaret bilgileriyle müşteri hakkında daha detaylı bilgi toplar, daha iyi hizmet sunarsınız
  15. Gün içinde yapılan satışları anında gözlemleyin
  16. Kampanya modülüyle kampanyalarınızı hatasız ve kolaylıkla uygulayın
  17. Satış Hedefleriyle işletmenizin verimliliğini ve satış tahminlerinizi kolaylıkla izleyin
  18. Gerçek stoğun ne kadarının serbest, ne kadarının satıldığını anında görün. Satınalma işlemlerini zamanında gerçekleştirin
  19. Kota tanımlarıyla satış miktarlarını kontrol altına alın

DND Yazılım Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd. Şti.
Ankara Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Bölgesi D-1 Blok No: 11
GÖLBAŞI / ANKARA

Tel: 0312 484 84 17

Faks: 0312 484 34 19

E-Mail: info@dndyazilim.com.tr